Skontaktuj się z nami : +48 507 075 771
Filtry
Ładowanie...
Promocje
Kompletny napęd do bramy garażowej...
Koło pneumatyczne o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczki.
Koło pneumatyczne o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło z kołnierzem posiada jednolity korpus ze stali. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne o średnicy 80mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło metalowo-gumowe wykonane jest z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Koło metalowo-gumowe wyróżniają się cichą pracą. Pełne opony gumowe są odporne uderzenia i doskonale tłumią drganie, nie niszcząc przy tym podłoża.
Koło pompowane o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło pneumatyczne z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło z kołnierzem posiada jednolity korpus ze stali. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne o średnicy 100mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła z żeliwa występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło metalowo-gumowe wykonane jest z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Koło metalowo-gumowe wyróżniają się cichą pracą. Pełne opony gumowe są odporne uderzenia i doskonale tłumią drganie, nie niszcząc przy tym podłoża.
Koło pompowane o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło kołnierzowe posiada jednolity korpus ze stali i stalową spawaną obudowę. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne o średnicy 125mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło metalowo-gumowe wykonane jest z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Koło metalowo-gumowe wyróżniają się cichą pracą. Pełne opony gumowe są odporne uderzenia i doskonale tłumią drganie, nie niszcząc przy tym podłoża.
Koło z kołnierzem posiada jednolity korpus ze stali. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła kołnierzowej z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne o średnicy 160mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło metalowo-gumowe wykonane jest z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Koło metalowo-gumowe wyróżniają się cichą pracą. Pełne opony gumowe są odporne uderzenia i doskonale tłumią drganie, nie niszcząc przy tym podłoża.
Koło pneumatyczne o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło pełne wykonane z pianki poliuretanowej jest niezwykle odporne na przebicie. Pianka zapewnia komfort jazdy oraz tłumienie drgań. Koło nie niszczy podłoża. Cichobieżne charakteryzuje się niskim oporem toczenia.
Koło kołnierzowe posiada jednolity korpus ze stali i stalową spawaną obudowę. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło z żeliwa o średnicy 175mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło metalowo-gumowe wykonane jest z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Koło metalowo-gumowe wyróżniają się cichą pracą. Pełne opony gumowe są odporne uderzenia i doskonale tłumią drganie, nie niszcząc przy tym podłoża.
Koło pompowane o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło pneumatyczne z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło z kołnierzem posiada jednolity korpus ze stali. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne o średnicy 200mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło metalowo-gumowe wykonane jest z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Koło metalowo-gumowe wyróżniają się cichą pracą. Pełne opony gumowe są odporne uderzenia i doskonale tłumią drganie, nie niszcząc przy tym podłoża.
Koło pneumatyczne o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło kołnierzowe posiada jednolity korpus ze stali i stalową spawaną obudowę. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne o średnicy 250mm do dużych obciążeń składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło metalowo-gumowe wykonane jest z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Koło metalowo-gumowe wyróżniają się cichą pracą. Pełne opony gumowe są odporne uderzenia i doskonale tłumią drganie, nie niszcząc przy tym podłoża.
Koło pompowane o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło z kołnierzem posiada jednolity korpus ze stali i stalową spawaną obudowę. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło metalowo-gumowe wykonane jest z gumy pełnej oraz stalowych obręczy, które dzięki galwanicznej powłoce cynkowej zapewnia wysoką ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Koło metalowo-gumowe wyróżniają się cichą pracą. Pełne opony gumowe są odporne uderzenia i doskonale tłumią drganie, nie niszcząc przy tym podłoża.
Koło pompowane o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło pneumatyczne z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło kołnierzowe posiada jednolity korpus ze stali. Bieżnik koła z kołnierzem stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło pompowane o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło pneumatyczne z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło z kołnierzem posiada jednolity korpus ze stali. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło pneumatyczne o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło kołnierzowe posiada jednolity korpus ze stali i stalową spawaną obudowę. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło pneumatyczne o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło z kołnierzem posiada jednolity korpus ze stali i stalową spawaną obudowę. Bieżnik koła stalowego toczony jest pod kątem 3° względem osi koła. Koła z litej stali posiadają bardzo niewielki opór toczenia oraz wysoką odporność na ścieranie.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło pneumatyczne o odporności temperaturowej od -25° do +50°C. Oferowane koło ułatwia transport na nierównych powierzchniach. Koło z powodzeniem można wykorzystać do wózków transportowych, maszyn rolniczych lub taczek.
Koło żeliwne do dużych obciążeń w obudowie stałej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego. Koła występują z łożyskiem kulkowym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową.
Koło żeliwne o średnicy 80mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 100mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 125mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 160mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 200mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 250mm w obudowie skrętnej składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 100mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 125mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 160mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 200mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.
Koło żeliwne o średnicy 250mm w obudowie skrętnej z hamulcem składa się z jednolitego, obrabianego maszynowo korpusu z odlewu żeliwnego.